Aktualności

Categories:
  • Rynek albański nie jest kluczowy dla polskich przedsiębiorstw mleczarskich

    Rynek albański nie jest kluczowy dla polskich przedsiębiorstw mleczarskich

    Rolnictwo i handel są w Albanii prawie w 100 procentach sprywatyzowane. To stwarza szerokie możliwości dla polskich inwestorów. Daje szansę…

    Czytaj więcej

  • Albański rynek jest mały, ale złożony

    Albański rynek jest mały, ale złożony

    Polskie firmy, które chcą skutecznie działać na albańskim rynku muszą przede wszystkim znaleźć lokalnego partnera ds. sprzedaży. Zbieranie stosownych informacji…

    Czytaj więcej

  • Odpowiednia promocja podstawą sukcesu w Hongkongu

    Odpowiednia promocja podstawą sukcesu w Hongkongu

    Kiedy w 1997 r. po 155 latach Hongkong wrócił we władanie Chin, trudno było oczekiwać, że po takim czasie przyzwyczajenia…

    Czytaj więcej

  • Artykuły rolno-spożywcze to główny towar eksportowy

    Artykuły rolno-spożywcze to główny towar eksportowy

    Obecność polskich przedsiębiorstw w Albanii jest niewielka. Są to głównie firmy z branży informatycznej, chociaż w ostatnich latach odnotowuje się…

    Czytaj więcej

  • Odpowiednia promocja podstawą sukcesu w Hongkongu

    Odpowiednia promocja podstawą sukcesu w Hongkongu

    Kiedy w 1997 r. po 155 latach Hongkong wrócił we władanie Chin, trudno było oczekiwać, że po takim czasie przyzwyczajenia…

    Czytaj więcej

  • Agnieszka Maliszewska powołana na członka Komisji Zarządzającej Funduszem Promocji Mleka

    Agnieszka Maliszewska powołana na członka Komisji Zarządzającej Funduszem Promocji Mleka

    W dniu dzisiejszym tj. 31 maja br., Dyrektor Polskiej Izby Mleka – Agnieszka Maliszewska została powołana przez Ministra Rolnictwa i…

    Czytaj więcej

  • Unia Europejska – ważny partner handlowy Kanady

    Unia Europejska – ważny partner handlowy Kanady

    Mimo wydajnego krajowego sektora rolnego, Kanada jest importerem netto większości produktów mleczarskich. Handel tymi artykułami z uwagi na rozmiar i…

    Czytaj więcej

  • Wyzwania dla unijnych produktów

    Wyzwania dla unijnych produktów

    Najpoważniejszym wyzwaniem stojącym przed produktami z Unii Europejskiej na rynku kanadyjskim jest krajowa baza produkcyjna. Im starsi konsumenci, tym mniej…

    Czytaj więcej